BerandaBlogrollKentut ala Huang

Kentut ala Huang

Author

Date

Category

Kentut itu menyenangkan. Setidaknya ini yang aku lakuin tadi pas di mall bareng temanku.

TKP 1 : Nokia Care Center
Kita lagi asik lihat dummy hape. Saat itu cuma ada kita dan pengunjung lain yang jaraknya sekitar 2m dari kita. Lalu seketika saja rasa mules itu datang dan aku harus segera mungkin keluarin gas yang di dalam perut. Cuma ada 2 opsi. Aku kentut yang ada suaranya dan satunya yang mute alis diam. Kenapa nggak keluar toko dulu? Ya itu tadi karena nggak mau ninggalin nikmatnya lihat dummy hape.

Jadinya aku pilih opsi kentut dengan mute. Nggak berapa lama keluarlah SPG NCC dengan setelan kemeja putih. Duduk manis depan komputer. Terus aku pasatin dia menutup hidungnya pakai tissue. Dalam hati aku udah mau ketawa ngakak.

Ternyata menutup hidung dengan tissue nggak membantu. Akhirnya dia beranjak pergi dari tempat duduknya dan masuk ke dalam. Sebelum masuk dia bilang : Uugh bau kentut.

Aku pengen bilang ya iyalah kalo wangi bukan kentut dong tapi parfum.

TKP 2 : Tempat jual DVD

Tokonya rame sampai kita nggak bisa cari DVD dengan nyaman. Ternyata saat begini ampuhnya. Rasa mulesku datang lagi dan mau nggak mau kentut itu harus dikeluarin.

Sama kayak TKP 1, nggak berapa lama kerumunan orang pada bubar dan menyisakan kita. Dengan cueknya aku langsung cari DVD.

Setelah aku pikir, kentut itu menyenangkan dan bermanfaat.

p.s : Sorry buat yang udah kecium wangi aku. Mau lagi?

?Coffee Oriental?
Supported by mobile’s blogging

Deddy Huanghttps://deddyhuang.com
Storyteller and Digital Marketing Specialist. A copy of my mind about traveling, culinary and review. I own this blog www.deddyhuang.com
Artikulli paraprakInikah wangsit?
Artikulli tjetërKoper : Uneg

16 KOMENTAR

  1. wew….
    kentut memang nikmat, tapi harus pilih tempat juga om…
    bayangkan om huang yang dikentutin orang, mau tak…???
    hehehe

    Huang : Tak bales dengan kentut balik 😀

  2. Oala sumber bau di NCC itu dari dirimu tho, pantesan jengkol rasa oreintal baunya 😆 .
    Salam hangat serta jabat erat selalu dari Tanah Lot

    Huang : Muahahah emanknya kecium ya sampe ke Surabaya mas? 😀

  3. Lama ga berkunjung kerumahmu bro,.. eh malah kena kentut… hehehehehe,.. slam semangat ya

    Huang : Hai mas ava.. iya udah lama neh nggak nge-blognya. Apa kabar? Sehatkah?

  4. Wakakawkwkwkwkwwkkkk…edan, ceritamu ama komen yang nomor dua itu gila abisss…bisa aja…

    Huang : Iya tuh.. komen make bahasa jawa, aku ora mudeng :p

  5. 1) Wong sing ORA JUJUR
    Wong sing nek ngentut terus nyalahke wong liyo.
    2) Wong GOBLOG
    Wong sing ngempet ngentut sampai jam-jam an.
    3) Wong sing JEMBAR WAWASAN’E
    Wong sing ngerti kapan kudu ngentut.
    4) Wong sing SENGSORO
    Wong sing pengin banget ngentut ning ora iso ngentut.
    5) Wong sing MISTERIUS
    Wong sing nek ngentut wong liyo ora ono sing ngerti.
    6) Wong sing GUGUPAN

    Wong sing ujug-ujug nyetop entute nek pas lagi ngentut.
    7) Wong sing PERCOYO DIRI (PD)
    Wong sing ngiro nek entute dhewe ambune mesti wangi.
    8) Wong sing KEJEM (SADIS)
    Wong sing nek ngentut terus dikibasno nang koncone.
    9) Wong sing ISINAN
    Wong sing nek ngentut terus ke’isinan dhewe.
    10)Wong sing STRATEGIS
    Wong sing nek ngentut ning ngarep’e wong lio iso nylamurke entut’e nganti wong lio ora kepikiran maneh.
    11)Wong sing BODHO
    Wong sing nek bar ngentut terus ambegan njero-njero dienggo ngganti entute sing metu.
    12)Wong sing GEMI
    Wong sing nek ngentut metune diatur sethithik-sethithik.
    13)Wong sing SOMBONG
    Wong sing seneng ngambu entute dhewe.
    14)Wong sing RAMAH
    Wong sing seneng ngambu entute wong liyo.
    15)Wong sing ORA RAMAH
    Wong sing nek ngentut malah mendhelik lan ngamuk-ngamuk.
    16)Wong sing KEKANAK-KANAKAN
    Wong sing senenge ngentut nang njero banyu ben iso ngematno munine blekuthuk-blekuthuk.
    17)Wong sing ATLETIS
    Wong sing nek ngentut karo ngeden.
    18)Wong JUJUR
    Wong sing ngakoni nek awak’e bar ngentut.
    19)Wong PINTER
    Wong sing iso niteni ambune entut wong lione.
    20)Wong SIAL
    Wong sing dientuti terus karo wong lio.
    21)Wong sing KURANG KONTROL DIRI
    Wong sing nek ngentut mesthi katutan ampase.
    22)Wong sing ORA IKHLAS
    Nggak mambu entute dewe, wong liya sing mambu muring- muring.
    23)Wong sing GEMI
    Wong sing menowo ngentut, metune swara entut di endat- endat dadi ping 7.
    24)Wong sing SOK AMAL
    Wong sing menowo ngentut, metune di brolno, sak ampase.
    25)Wong RA NGGENAH
    Angger ngentut silite ditempeli terompet, ben samsaya banter swarane.
    26)Wong RA UMUM
    Yen ngentut dilagokake.
    27)Wong PENSIUNAN PRAJURIT
    Yen ngentut dipenggak-penggak, kareben swarane kadya unining bedil.
    28)Wong RA SABARAN
    Wis ngueden methuthut ra muni entute malah bole sing metu.
    29)Wong SOLO/YOGYA (mohon maaf untuk yang sering ke Solo!)
    Entute aluun banget, dawa lan sajak ndandang gulo.
    30)Wong RADUWE GAWEAN
    Ndiskusekake soal entut (kayata sing maca).
    Tambahan:
    Wong GENDHENG:
    Wong sing ngamati ciri-cirine wong liya saka carane ngentut!!

    Huang : Artinya?

TINGGALKAN KOMENTAR

Silakan masukkan komentar anda!
Silakan masukkan nama Anda di sini

Deddy Huang

As a digital creator, this blog discusses topics related to traveling, culinary, product reviews and digital marketing. The articles on this blog provide many tips and recommendations based on personal experience.

This blog also opens up opportunities for collaboration. Contact me at [email protected]

Artikel Populer

Komentar Terbaru